2009. június 14., vasárnap

Kakukkfű méz


Jó ideje nem tudtam már írni, most végre van egy kis idő (mert egyszerre alszanak a gyerekek).

Még áprilisban kaptam egy kis csomagot apósomtól. Mindig tőle kérem azokat az (általában bio) élelmiszereket, amiket itt nem tudok megkapni vagy irdatlanul drága itthon.

A kakukkfű méz fantasztikus egy dolog. Nemcsak megfázásra vagy torokfájásra, de krónikus hurutos köhögésre is jó. Ajánlom mindenkinek. Persze ennek épp most nemigen van aktualitása...

És a könyvet is ajánlom, amiből kaptam ezt a tippet sok más között. Íme:



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ha nem ismered a Herbáció nevű magazint, ajánlom neked! Remek házi receptek vannak benne a népi gyógyászat témaköréből is. A mostani számban találkoztam én is a gyógymézekkel. További info a www.herbacio.hu oldalon.