2009. január 4., vasárnap

Lám egy érdeklődő...

Rég nem írtam, mert sajnos nem volt időm rá: karácsony, gyerekek, stb. Nem részletezem.

Akkor kezdjük is a legelején a dolgot. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy más is megismerkedhessen a Seignalet féle gyógymóddal, mely az autoimmun betegségeket hivatott kezelni. Gondoltam megvárom, hogy páromnál beválik-e és csak aztán hozom létre ezt az oldalt.

Első hallásra nehéznek tűnik betartani a "diétát", amit ez a francia neurológus professzor - Catherine Kousmine és más előfutárok munkájára alapozva - dolgozott ki. Alapja annyi (ha nagyon vulgarizálni szeretném a dolgot), hogy a beteg semmi olyat nem ehet meg, amit az ősember sem evett. Ehhez társul még, hogy nem lehet olajon/ban sütni vagy 110 fok felett főzni. Elsősorban a párolást javasolja és a lehető legrövidebb ideig.

Tehát a lényeg, hogy semmi az évszázadok alatt módosult vagy módosított dolgot nem lehet enni, tejtermékek is kizárva, valamint a gabonafélék.

Joggal tevődik most fel bennetek a kérdés, hogy akkor mit lehet enni? Na ezért hoztam létre ezt az oldalt. Először is szeretnék készíteni egy táblázatot a fogyasztható élelmiszerekről, majd pedig megosztom veletek receptjeimet. Mert ugye másfél év az hosszú idő. Szóval mostanra már nagyon beljöttem.

Nincsenek megjegyzések: