2009. november 18., szerda

Segítség!!!

Amint látjátok megváltoztattam a blogom hátterét. Nem vagyok vele teljesen megelégedve, de már nagyon untam az előzőt.
Na nem is ez a lényeg, hanem hogy a bejegyzéseim szövegszíne fekete. Én ezt nem éppen csípem, de hiába próbálkozom megváltoztatni, nemes egyszerűséggel fekete marad. Jó persze avval szórakozhatnék, hogy minden egyes alkalommal amikor megírom a bejegyzést, ott kiválasztom a színét, de nem szeretnék evvel szerencsétlenkedni.

Ha van ötleted, hogy mit tehetnék, légyszi oszd meg velem.

Előre is köszönöm.


11 megjegyzés:

trinity írta...

Elméletileg működni kellene a színek-betűtípusok beállításnál...Hülye kérdés, de elmentetted a változtatást?? ( Velem előfordult, hogy nem...)Egyébként szerintem halványabb szín nem biztos, hogy jól olvasható volna....

Névtelen írta...

Ez a választás nem a legsikeresebb lett.Nagyon zavaró a szemnek.
Igaz, hogy szemüveges vagyok, de nem hiszem,h csak emiatt lenne fárasztó az olvasás.
Remélem sikerül kellemesebbé tenni az oldalt. Sokszor a kevesebb több.
Ildikó

Bibe írta...

Trinity: Igen, elmentettem, de már az előnézeti képen sem változott soha semmi. Direkt kipróbáltam elvetemült színekkel, hogy lássam változik-e valami, mert ugye gondoltam, hogy én vagyok a béna és nem látom a különbséget a sötétbarna és a fekete között, de nem. A html kódban való átírást is kipróbáltam, de semmi. :(

Ildikó: Köszi az építő jellegű kritikát. Hát igen, mint mondtam én sem vagyok vele megelégedve és pont az olvashatóság miatt. Elmentettem ugyan az előzőt, de nemhiszem, hogy visszaállítom. Majd még alakítkatok. Jó volna, ha a középrészt át tudnám alakítnai egyszínűre... Idő és energia kérdése. Sajnos épp az ágyat nyomom... ha csöppségem engedi, hogy pihizzek.

Bibe írta...

Egyéb megoldás mellett döntöttem pillanatnyilag.
Azért köszönöm a segítséget.

harmony írta...

szép lett... :)
rengeteg háttér van fent a neten, ha nem ez marad, akkor is tuti találsz valami jót!

Bibe írta...

Köszi Harmony!
Az a baj, hogy béna vagyok, de nagyon ám. Legalábbis ami a számítogépkezelést illeti. Elszöszörögtem két estét evvel is, mire rájöttem, hogy nem muszáj nekem html kódommal szórakoznom... :)

trinity írta...

Kedves Bibe!!

Nekem tetszik ez a háttér is, de mivel látom, kisgyerekeid vannak, gondoltam, esetleg ez is érdekelhet, nagyon szép háttereket találsz itt:

http://darabka.blogspot.com/

Nem kell a HTML-be belemenni, egész egyszerűen a testreszabáson belül hozzáadsz egy új HTML-es modult és az ott megadott módon bemásolod a háttér kódját.
Ha nem megy, akkor írd meg nyugodtan, melyik hátteret választottad és segítek, átküldöm a kódot!!

trinityone@freemail.hu
Üdv. és jó nézelődést, nekem nagyon tetszenek....

Bibe írta...

Köszi Trinity! Örülök, hogy tetszik.
Majd írok mailt.

pitypang írta...

Szép a háttered,és a bejegyzések is tetszenek.
Vannak nagyon jó háttérképes oldalaim,ha érdekel,küldök linket
Illetve nem sajátjaim,de nagyon szépek :)

Bibe írta...

Köszi Andi!

Az az igazság, hogy nem sűrűn szoktam változtatni a dolgaimon. Ha megkedvelek és megszokok valamit, nehezen vagyok kizökkenthető belőle. Noritanál láttam szépeket és másutt is,de mivel béna voltam, hogy betegyem tovább keresgéltem. Ezt sikerült beállítanom. (Nem mintha nem pont ugyanígy csináltam volna Norita háttereivel is...) Ráadásul meg vagyok vele légedve. Trinity is nagyon kedvesen fölajánlotta a segítségét és még lógok neki egy maillel ezügyben.
Azért csak küldd a linkeket, megnézem.

bibeszter@yahoo.fr

pitypang írta...

http://www.myonecuteblog.com/

http://www.scrappinblogs.blogspot.com/

http://decoratublog.blogspot.com/

http://darabka.blogspot.com/